دیجی درب

ساخت وبلاگ

امروزه افراد بسیاری به استفاده از درب ضد سرقت در محیط های مختلف مثل درب ورودی خانه و دفتر کار روی آورده‌اند چرا که این درب نقش بسیار مهمی در امنیت منازل دارد و این مسئله موجب توجه بیشتر به استفاده از این نوع درب می‌شود. یراق آلات درب ضدسرقت نیز از قسمت های مهم هر درب به ویژه درب ضدسرقت است. یراق آلات درب ضدسرقت علاوه بر افزایش امنیت درب سبب زیبایی بیشتر درب نیز می‌شود. برای هر درب باید نوع خاصی از یراق آلات به کار برده شود و این موضوع بستگی به عواملی مثل نوع طراحی و متریال های بکار رفته در درب ضد سرقت دارد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع یراق آلات درب ضدسرقت مثل قفل، لولا، دستگیره، چشمی، و ... و کاربرد هر یک از این اجزا آشنا نماییم.

یراق آلات درب ضدسرقت - قفل 

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین یراق آلات درب ضدسرقت که همواره توجه ویژه‌ای به آن می‌شود قفل درب است. قفل درب ضدسرقت در انواع و مدل‌های گوناگون در بازار عرضه می‌شوند که هر یک کاربردهای متنوع خود را دارا هستند. قفل هایی که تعداد بیشتری دارند، امنیت بالاتری را ایجاد می‌نمایند.

دستگیره درب ضدسرقت

دستگیره‌ درب ضدسرقت علاوه بر امنیت درب بر روی زیبایی آن نیز تاثیرگذار است. پس یکی دیگر از یراق آلات درب ضدسرقت دستگیره می‌باشد. امروزه دستگیره‌های با طرح ها و شکل های مختلف موجود هستند که قیمت های مختلفی نیز دارند. در انتخاب و خرید دستگیره درب ضدسرقت باید به نوع درب مورد استفاده خود نیز توجه داشته باشید.

چشمی درب ضدسرقت

چشمی درب ضدسرقت وسیله‌ای است که به کمک آن می‌توانید محیط آن طرف درب را ببینید. چشمی ها از یراق آلات درب ضدسرقت هستند که انواع مختلفی دارند چرا که در ساخت درب ها از متریال های گوناکون استفاده می‌شود و سایز چشمی ها با هم فرق دارد. چشمی هایی که برای درب ضد سرقت ساخته می‌شوند، به راحتی بر روی این درب نصب می‌شوند.

یراق آلات درب ضدسرقت - لولا

یکی دیگر از مهم‌ترین یراق آلات درب ضدسرقت که به اندازه قفل درب نیز نقش مهمی در امنیت درب ایجاد می‌کند، لولای درب است. لولا، وزن کل درب را نگه می‌دارد و در سلامت و مقاومت درب نیز تاثیر می‌گذارد. به دلیل وزن بالایی که درب های ضد سرقت دارند باید از لولاهای با مقاومت و کیفیت مناسب استفاده شود.

درکوب درب ضدسرقت

از یراق آلات درب ضدسرقت که بیشتر موجب افزتیش زیبایی درب می‌شود، درکوب است. درکوب ها از انواع شکل ها و طراحی ها برخوردار هستند که بنا بر سلیقه خود و نوع درب مورد استفاده می‌توانید آن ها را تهیه نمایید. برخی از درکوب ها به صورت ضربه ای هستند که متداول ترین نوع درکوب نیز می‌باشد. برخی دیگر به صورت زنگ است که امروزه زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قفل شب بند درب ضدسرقت

قفل شب بند از یراق آلات درب ضدسرقت است که موجب افزایش امنیت درب می شود. قفل های شب بند به صورت مکانیکی و ساده موجود هستند. این قفل ها کیفیت بالایی دارند و امروزه اکثر افراد از این نوع قفل ها استفاده می‌نمایند.

جمع بندی

تا اینجای مطلب با انواع یراق آلات درب ضدسرقت آشنا شدیم و کاربردها و وظایف هر کدام از این یراق آلات را نیز برای شما مشخص کردیم. اگر قصد خرید درب ضد سرقت دارید باید به موارد گفته شده توجه نمایید تا از خرید خود راضی باشید. با مراجعه به وبسایت فروشگاه دیجی درب می‌توانید انواع درب ضد سرقت را مشاهده و پس از بررسی محصول اقدام به خرید نمایید.

دیجی درب...
ما را در سایت دیجی درب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dgseo dgseo بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 12:23